Kviečiame balsuoti už už geriausią projektą „Nordplus Junior Aurora“ apdovanojimuose

Kasmetiniais „Nordplus Junior Aurora“ apdovanojimais siekiama pabrėžti gerus Nordplus Junior projektų rezultatus ir pasidžiaugti mokinių, mokytojų, ikimokyklinių įstaigų, mokyklų ir kitų organizacijų sėkme. 

Nuo šių metų rugsėjo 1 d. kviečiame balsuoti už vieną iš trijų šių metų finalistų:

 

  1. „Įgalinimas naujovėmis – būtinas įtraukčiai“

Šis projektas - bendradarbiavimo tarp Suomijos, Švedijos, Estijos, Danijos, Lietuvos ir Islandijos profesinių mokyklų rezultatas, strategiškai stiprinęs mokymą, pasitelkiant tarptautinį bendradarbiavimą. Projekto metu, daugiau nei šimtas mokinių ir mokytojų dalyvavo mokymuose ir kūrybinėse dirbtuvėse temomis, kurios praturtino profesinių mokinių teorinių ir socialinių įgūdžių ugdymą. Dalyviai ugdė supratimą apie iššūkius, su kuriais susiduria visuomenė, gerino užsienio kalbų įgūdžius bei susirado kontaktų kitose šalyse.

Projektą koordinavo „Careeria“ (Porvas, Suomija).

Partneriai:

  • Nyköpings gimnazija Nico (Švedija)
  • TTK taikomųjų mokslų universitetas (Estija)
  • Orhuso gimnazija (Danija)
  • Vilniaus technologijų mokymo centras (Lietuva)
  • Visapusiška kolegija Akureyri mieste (Islandija)

Daugiau informacijos ČIA. 

 

  1. „Funkcinių sutrikimų turinčių vaikų fizinio aktyvumo metodų kūrimas“

Latvijos, Lietuvos ir Estijos mokytojų mainų ir bendradarbiavimo projektas įtraukties klausimais. Projekto tikslas buvo rasti metodus, kurie motyvuotų ir įkvėptų mokinius, turinčius funkcinių skirtumų, būti aktyvesniems sporte ir kitose veiklose. Projektas turėjo aiškų ir tiksliai apibrėžtą projekto tikslą ir pasiekė aiškų rezultatą. Rezultatas  – skaitmeninė metodų knyga apie veiklas vaikams su funkciniais skirtumais, skirta šios srities pedagogams. Vizitų metu dalyviai dalijosi patirtimi ir gerąja praktika. Projektas baigėsi konferencija. 

Projektą koordinavo Rygos 5-oji pradinė mokykla (Ryga, Latvija).

Partneriai:

  • Šiaulių sanatorinė mokykla (Lietuva)
  • Ringuvos specialioji mokykla (Lietuva)
  • Tartu Herbert Masingu mokykla (Estija)

Daugiau informacijos ČIA ir ČIA. 

 

  1. „Migracija: vakar, šiandien ir rytoj“

Klasių mainai tarp Švedijos, Farerų salų, Lietuvos ir Danijos. Projektas skatino aktyvų pilietiškumą ir demokratinį dalyvavimą. Dalyvių tikslas buvo ištirti migracijos poveikį įvairiose šalyse praeityje, dabartyje ir ateityje. Projektas turėjo ryškų tikslą ir temą, persmelkusią šį projektą visais aspektais. Vizituose dalyvavo daugiau nei šimtas mokinių ir mokytojų, kurie pasikeitė patirtimi, mintimis, įžvalgomis ir perspektyvomis. Studentai, taip pat, įgijo daug patirties gyvendami priimančiose šeimose. Bendradarbiaujant studentams buvo sukurti įdomūs produktai, pavyzdžiui, filmai, kuriuos kurdami jie lavino kūrybiškumą, socialinius įgūdžius ir užsienio kalbą.

Projektą koordinavo Karolinska gymnasiet (Örebro, Švedija).

Partneriai:

  • Miðnám á Kambsdali (Farerų salos)
  • Vilniaus Simono Daukanto gimnazija (Lietuva)
  • Munkensdam gimnazija (Danija)

Filmai iš Vilniaus. 

Vienas filmas iš Danijos. 

Kitas filmas iš Danijos. 

 

Balsavimas:

Balsavimas vyksta rugsėjo 1-15 dienomis. Per šį laiką galite balsuoti už kandidatą, kuris, jūsų nuomone, labiausiai nusipelnė apdovanojimo. Balsuokite ČIA. 

Kas laimės?

Laimėjęs projektas bus paskelbtas ČIA iki spalio 1 d. Projektas taip pat dalyvaus EMIL – tarptautinio mokymosi susitikime – kuris vyks lapkričio mėn. Stokholme. Laimėję projektai, nepaisant tarptautinio pripažinimo, dar gaus laimėtojų diplomą ir kelionę į apdovanojimų ceremonija su nakvyne Stokholme.